فروش توری پنجره یو پی وی سی

فروش توری پنجره یو پی وی سی, فروش توری پنجره, توری پنجره دوجداره, قیمت پنجره دوجداره, تعویض پنجره دوجداره,

فروش توری پنجره یو پی وی سی

پنج شنبه 7 بهمن 1395
11:39
توری پنجره دوجداره

برای خرید توری مخصوص درب ها و پنجره های یو پی وی سی دو و سه جداره باید به نمایندگی های معتبر فروش این درب ها و پنجره های یو پی وی سی مراجعه نماییم. در این نمایندگی های کارشناسان فروش درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی ما را در خرید انواع محصولات مربوط به درب و پنجره دوجداره راهنمایی می نمایند.
UPVC مخفف كلمات (Unplas PolyVinyl Chloride) می باشد و اصلی ترین ماده تشكیل دهنده پروفیل های یو پی وی سی (PolyVinyl Chloride ) است. این ماده در سال 1912 برای نخستین بار تولید آزمایشگاهی شد. یو پی وی سی بر پایه سنگ نمك و نفت است كه طی فرآیندی شیمیایی و پس ازگذار از چندین مرحله به پودری سفید رنگ بنام یو پی وی سی تبدیل می شود.
در دنیا بیش از 50% پی وی سی تولید شده درساختمان به كارمی رود زیرا با اضافه كردن افزودنی هایی كه اصلی ترین آنها فتالیت است می توان پی وی سی را نرمتر و قابل انعطاف تر كرد ، آنگونه كه امروزه درصنایع پوشاك ولوازم خانگی مانند پرده ، روكش مبل، ساخت شلنگ، لوله نرم و تاشو در كف سازی ساختمان ها و رویه بام ها و عایق سازی كابل های برق استفاده می شود. همچنین در آتش سوزی ها گاز هیدروژن كلراید از سوختنیو پی وی سیتولید می شود كه به عنوان از بین برنده ی رادیكال های آزاد، از سرعت انتشار آتش می کاهد.
امروزه این ماده یكی ازمهم ترین مواد ترموپلاستیك است كه دربسیاری از رشته های ساختمانی ، صنعت، كشاورزی و بسیاری از طرح های زیر بنایی از آبرسانی و شهرسازی گرفته تا هواپیماسازی كاربرد های گسترده دارد. افزودن مواد پایدار كننده مانند كلسیم موجب افزایش عمر و مقاومت پی وی سی در برابر عوامل فیزیكی محیطی و آب و هوایی در اقلیم های متفاوت جوی و ثابت بودن رنگ در اثر گذشت زمان تابش نور خورشید می شود.
PolyVinyl Chloride حدود 85 در صد تركیب آمیره اولیه تولید پروفیلیو پی وی سیرا تشكیل می دهد . علاوه بر این ماده ، مواد افزودنی دیگری نیز جهت ایجاد خواص مورد نیاز به تركیب اضافه می شود كه عدم وجود آنها یا تغییر میزان بكار رفته در فرمولاسیون می تواند محصول نهایی ساخته شده را به شدت تحت تاثیر قرار دهد .
فروش توری پنجره دوجداره